18 aprilie 2012

About Quilling (Despre Quilling )


                         Quillingul sau tehnica rularii hartiei 


Laura's Art QuillingLaura's Art Quilling
Laura's Art Quilling


Presupune rularea fasiilor de hartie taiate manual sau automatizat cu masina de distrus documente care o recomand,  deoarece aceasta reuseste sa taie aceste fasii la o dimensiune de 6mm pe care eu le-am folosit déjà in creatiile care le vede-ti pe acest blog.

Quillingul pentru mine  insemna foarte mult practic mi-a schimbat stilul de viata cand am descoperit ca este apreciat de cei din jurul meu.
Primele mele creatii quilling au fost
 Pasul 1
Taiarea fasiilor la dimensiunea dorita
Pasul 2
Rularea fasiilor
Pasul 3
Lipirea lor cu aracet
Pasul 4
Obtinerea formei dorite

Laura's Art Quilling
Laura's Art Quilling
  1. Martisoarele (postare pe acest blog  nr.11, 12, 13)
  2.  Tablourile insotite de o felicitare de multumire (postare pe acest blog nr. 2, 10, 18, si 27)
  3. Ornamentele pentru Paste tip cosulet pentru oua ( postare pe acest blog nr. 19, 23 etc)
  4. Vazele (din cutii cartonate sau plastic) ornate cu Quilling
  5. Florile din hartie la care se poate folosi si Quilling
  6. Fluturi din hartie combinat cu Quilling etc.

Materialele folosite sunt:
  1. Hartia colorata (A4) de marimi si grosimi diferie, de la cea normala pana la cea de grosimea mentionata pe eticheta 135g/m2, 270g/m2
  2. Foarfeca, cutter pentru incepatori.
  3. Rularea fasiilor se poate face si pe doua scobitori lipite cu schoci.
  4. Masina de taiat fasii pentru cei care doresc sa practice cu adevarat Quillingul
  5. Iar ca unealta de rulat este acel ac special cu fanta care poate fi confectionat sau cumparat.
  6. Lipici tip aracet
  7. Multa creativitate

Forme Quilling

Cerc strans
Cerc Lejer
Lacrima
Semiluna
Patrat
Triunghi
Dreptunghi
Inima
“s”
“C”
Forme diverse

Faceți căutări pe acest blog

Postări populare

Vizualizari