29 aprilie 2012

55. Fabric Big Flower

Aceasta floare a fost realizata din dress de dama intins pe sarma  pentru a realiza fiecare petala dupa care sunt impreunate cu voal rosu .
Tulpina am realizat-o din cablu electric mai gros imbracat in hartie creponata maro infasurata si lipita cu aracet.
Partea de sus a tulpinii am imbinato cu partea de jos care este un tub folosit pentru izolarea tevilor pe care l-am imbracat si pe el in hartie creponata.
Suportul verde in care este asezata floarea este realizat dintr-o cutie de plastic pe care am lipit cu aracet hartie colorata in forma de frunza, iar ca floarea sa poata ramane in pozitie verticala am asezat ceva greu in suport , cum ar fi niste pietre , pentru ai oferi stabilitate.
Deoarece am avut ajutor din partea fiului meu cel mic (6 ani) am hotarat impreuna , ca locul iei cel mai potrivit ar fi in sala de clasa de la gradinita.
Daca o pute-ti realiza si dumneavoastra va dorim 

SPOR LA LUCRU!


                          http://laurapaperflowers.blogspot.com/2012/05/3-abstract-paper-flowers.html

Custom Search

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Faceți căutări pe acest blog

Postări populare

Vizualizari